yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim 1 hesaba ödeme geldi, diğerlerine henüz mail bile gelmedi
hayırlı olsun hocam, böyle mail geldikten sonra, sorun olmuyor sanırım ödemelerde.