Geçen bir arkadaşımla konuşurken yaklaşık bir yıl önce satın aldığım kitap okuma tabletiyle ilgili "Bu bugüne kadar kendime aldığım en yararlı şey" dedim. Sizin en yararlı gördüklerinizi merak ettim.
Dediğim gibi kitap okuma tableti olarak "Cobo Clara Hd" almıştım ve muhteşem bir şey. Okuduğum kitap sayısını da 2 katına çıkardım sayesinde.
Sizin en yararlı gördükleriniz neler?