Bugün gördüm ki yasak gelmiş.
Burada ki yorumumdan sonra çok manidar oldu ama nasip
https://www.r10.net/1076810388-post5.html
Biz satıcılar olarak satışa devam edebiliyor muyuz?
https://www.r10.net/script-satisi/22...-destekli.html @PsdBul;
@Erhan;
@ErdeM;