Bence uygulama gereksiz. Bunun için itrade geçmişleri ve profil alanına bakarak kime güvenip güvenemeyeceğin ortada.

1 yılı doldurmamış itradesi 3-5 olan kişilere güvenip önce ödeme sistemiyle çalışmak ne kadar doğrudur . ( Sözüm meclisten dışarı yeni gelen arkadaşlar yanlış anlamasın doğru arkadaşları bu örneğimin dışında tutuyorum )

Yani ben bu forumda bir çok kişiye güvenerek 10K+ üzeri rahatlıkla para gönderebilirim. Bu işlemler gereksiz yere ek yük bindirecektir