Selam arkadas lar,

binance de onayli hesabim var, burada al sat isleri yapmak istiyorum...

sorum:
Paribudan xpr vb. alip binance transfer mi yapmak mantikli
yada
papara dan binance tl göndermek mi....

bu komisiyon isler baya karisik o yüzden soruyorum..

hangisi mantikli? veya daha baska bir cözüm öneren varmi? btcturk alternativ degil

tesekürler