Tozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Böyle mesajlar geldi mi direk engelleyip şikayet ediyorum ben. Çalındığı bariz belli oluyor.
Sağolun hocam. Bi dalgınlık işte. Benim karşıma çıksa böyle olmazdı.