Arkadaşlar dün açıklandığı gibi devlet yazılımcı yetiştireceğini söylemişti,
bu yazılımcı olmak isteyenler nereden başvuracaklar? başvurular açıldı diyenler var açılmadı diyenler var kesin bilgisi olan var mı? Teşekkürler