Benimde hesabıma bloke koymuşlardı , finansbanka giderek paramı aldım.2-3 Hafta sonra müşteri hizmetleri arayıp özür dilediler , kredi kartı göndermişler almadan iptal ettim.Akbank kullanıyorum şirket için , paket yaptırdım. Sanal Pos + EFT Havale Ücretsiz , Yıllık 1000 TL. Sanal pos 30 gün blokeli.Akbankın müşteri hizmetleri tavrı daha iyi gibi , şubeden bir temsilci atadılar whatshaaptan yazıyorum herşeyi hallediyor.Adamla kanka olduk , 3-4 gün önce telefon numarası değiştirmek için şubeye gittim çok sıra vardı ,whatshaaptan yazdım güncelledi , boş olunca haber vericek gidip imza atıcam