PostaciKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer oraya koyacağınız para sizin çerez paranız ve gittiğinde umrunuzda olmayacaksa
vaktiniz bol ve ekran başında sistemi anlayıp iş yapabilecekseniz
kumar ruhlu değil iseniz
100 de 1 bile bana yeter yavaş yavaş gitsin diyorsanız girin
Ama ben 100$ ile girdim $180 dolar oldu fakat ekran başında olmamak ve sistemi anlamamak yüzünden sermaye dahil kazandığımda gitti

TAVSİYEM KOLAY PARA KAZANMA İSTEĞİ KOLAYCA SERMAYEYİ SIFIRLIYOR. Bu nedenle GİRMEYİN..

yok illa girecem sistemi öğreneceğim dersenizde Türkiye üzerinden yapmayın LONDRA merkezli olan işletmeler daha iyi.
Emre19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak benden bahsediyorsunuz sadece şu kadar söyleyeyim kesinlikle yanında bile geçmeyin gecelerinize yazık olur paranıza yazık olur. Forexte kazanma ve kaybetme oranı ortalama %80 kayıp %20 kazançtır o %20 nin içinde de hep büyükler vardır. Size tavsiyem vaktinizi harcamayın hisse senedi alın uzun vadeli temettü yatırımcılığını araştırın
Cevaplarınız için teşekkür ederim

Peki bu hisse senet olaylarında durumlar nedir bilgilendirirseniz sevinirim