byahmedkaratas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de bu güne kadar kurduğum tüm sitelerden gönderilen e-postalar karşı tarafta spama düşüyor😔
Çok karışık ve saçma bir sistemleri olduğunu düşünüyorum. Nasıl çözeriz bunu acaba.