TekinAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaydı veri tabanın da sorgulatıp deneyebilirsiniz. Mesela
if(kaydol_eposta_adresi == veri_tabani_kayitli_epostalar_tablosu)
{
echo " Sistemde böyle bir eposta adresi mevcut lütfen tekrar deneyin.!";
}
benzeri bir şey yapabilirsiniz
Merhaba hocam öncelikle yorumunuz için teşekkürler,
if(username<-- kullanıcı adı veya e-posta == user<--- tablo ismi) yani;
if(username == user) şeklinde
echo ile hatayı verdirmekteyim fakat hala olmuyor sizin yorumunuzdan öncede bunu denedim galiba yanlış işlem yapıyorum sanırım doğru sorgu yapmamaktayım