sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, 10 sene önce facebookta oluyordu aynı muhabbetler.
Aynen hocam. Bu tarz şeylerin hiç önüne geçemiyoruz. Ayrıca iptal edememekte ayrı bir sorun.