Onca kayıt formu tasarladım ve kodladım böyle bir problem yaşamadım
Şuan kodladığım scriptin kayıt formunda r10@net.com adına bir kayıt oluşturduğumu varsayalım login yapıp çıkış yaptığımda kayıt formuna gelip tekrar r10@net.com olarak kayıt olabiliyorum problem nerde yardımcı olursanız sevinirim. Bu php dosyasındaki bazı özellikler lazım olduğu için illa ki bunun kullanmam gerekiyor aksi takdirde sıfırdan başka bir php kodlanabilirdi ancak işimi görmüyor.

Kısacası kayıt formunda kullanıcı var ise yani r10@net.com olarak kayıt olmuşsa hata verdirmem gerekmekte yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler iyi çalışmalar.