merhaba arkadaşlar resimde gördüğünüz üzere textbox8 de yazan dosya yoluna textbox6 daki verileri yazmaya çalışıyorum farklı bir buton ile textbox8 de ki isimde .txt dosyası oluşturuyorum ancak textbox6 da ki verileri ona yazamıyorum bu şekilde hata yaşıyorum sorun nerededır sizce tam olarak