Alması gerekip de gelmeyenler için 3.açıklama yapılacak, ondan sonra almak isteyenler edevletten başvuru yapacak. Gözden kaçanlar o şkeilde tespit edilecek.

Bu yardımın mantığı şu: geliri , güvencesi olomayıp devlet nezdinde bakıma, yardıma muhtaç görünenlere yardım yapmak. Yani üstünüze ev, araba, sgk varsa yada hiçbiri yok ama gidip daha önce yardım için hiç bi yere (muhtaçlık belgesi, yaşlılık aylığı, giyecek, gıda, elektrik yardımı v.s. almadıysanız ) boşa heves yapmayınız.