Merhaba,

Az önce canlı destek ile birlikte epey uğraştık fakat hiçbir şekilde ödeme yapamıyorum ek olarak iş bankası üzerinden hediye kuponu bile alamıyorum. Bir kredi kartı, iki banka bir sanal kart denedim ama bana mısın demiyor. Neyse, 50 TL'lik kupon satan var mı?

Edit: arkadaşlar neden bana netflix'i dolandırarak açtığınız hesapları satmaya çalışıyorsunuz? Bir grubum var ve ödeme yapmaya çalışıyorum okumuyor musunuz?