Konu
R10'da 2. Ayım!
19-04-2020, 18:48:07
#13
CreepTurk
Bronz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde 12. senem
hayırlı olsun
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13 sene 2. Ayım.
hayırlı olsun hocam
ihtiy4r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
instagram
ticaret akar ozmn reis
hayırlı olsun
eyvallah reis
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
teşekkürler
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun, başarılar.
teşekkürler sizede
JimmyBey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostum 😂 Jimmy senin konunada girdi
@
CreepTurk
;
adamsın reis