berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam engelli aylığı mı, evde bakım mı? Ben ailemle yaşıyorum, sadece evde bakım alıyorum. Bu durumda bir müracaat mı yapacağız yoksa kendiğilinden mi yatacak bilginiz var mı?
engelli ayligi 2022 hocam