berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam engelli aylığı mı, evde bakım mı? Ben ailemle yaşıyorum, sadece evde bakım alıyorum. bu durumda bir müracaat mı yapacağız yoksa kendiğilinden mi yatacak bilginiz var mı?
E devlet uzerinden acilacak yeni bir ekran ile yapabilirsin kardesim onay ise senin daha once aldigin yardimlarla ilgilidir