muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
engelli aylıgı alıyordum oyle vermişler
hocam engelli aylığı mı, evde bakım mı? Ben ailemle yaşıyorum, sadece evde bakım alıyorum. bu durumda bir müracaat mı yapacağız yoksa kendiğilinden mi yatacak bilginiz var mı?