paytr kullandim memnundum hic bir aksilik yasamadim kullanirken. Ayni projemde iyzico kullaniyordum. 30 gun sonra odeme geliyordu hesabima yanlis hatirlamiyorsam o yuzden direkt biraktim oraya. Pahali urunler vardi tedarik ettigim cok zorluyordu iyziconun bu gec gondermesi o yuzden paytr ye gecmistim, cokta memnundum.