Vmedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz siteye sahip biri olarak belirttiğin itham çok ağır bir itham umarım farkındasındır bunun. Burada kullanıcılara göre veriliyor yapılan görev karşılığı da ödemeleri yapılıyor acaba neresinde bunun d-olandırcılık var öğranebilir miyim??
Düzenledim hocam konuyu d****** demeyelim o zaman güvenilir gelmeme diyelim.

D**** (güvenilir gelmeme) amaçlı gelmesinin sebebi site tasarım vs çok güzel kalite ama logoları vs çok kötü sanki geçiştirmek için yapılmış o yüzden yazdım. Ödeme alma garantisi hiç güvenli gelmiyor. Sanki para birikirse bile çekilmeyecek havası oluyor bende

Edit: Sitenizi özelden atabilir misiniz? İncelemek isterim.