aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam açıklayabilir misiniz acaba? Kullanıyor musunuz?
Evet hocam şu an bu yazıyı adore koltuğunun üzerinden yazıyorum size. Piyasa değeri 700 TL. Bu koltuk müdür koltuğu diye geçiyor satarken o şekilde satıyorlar fakat belli bir süre sonra derileri soyulmaya başlıyor kol kısımları ve oturduğunuz yerler gidiyor. Daha sonra hidrolik kısmı sıkıntılı bu koltuğun sürekli bozuluyor. Ayrıca şu an kırıldıda sağa sola yatıyor otururken. Kullandığım diğer ofis koltuğunun ise markasını bile bilmiyorum koltuk satan bir mağazadan masa takımına uygun olsun diye aldım yanlış hatırlamıyorsam onada 500 TL verdim. Fakat sapa sağlam duruyor her hangi bir deforme bile yok.