Konuya açıklık getirmek gerekirse telegramda yöneticilik vermekle, sahipliği aktarmak arasında büyük bir fark var.

Size Yöneticilik verilse bütün yetkileriniz açık olsa bile grup sahibini hiç bir şekilde gruptan atamazsınız ve grup sahibide hiç bir şekilde gruptan çıkamaz sadece grubu silebilir.

Devir işlemi şöyle gerçekleşiyor.

- Satın alıcak kişi gruba girer.
- Grup Sahibi grubu alacak kişiye yöneticilik verir.
- Grup Sahibi grubu alacak kişinin bütün yetkilerini açar bu aşamadan sonra "Grup Sahipliğini Aktar" butonu otomatik olarak açılır bu butona tıklayıp devri komple yaparsınız ve eski grup sahibi devir işleminden sonra asla grubu geri alma şansı yoktur. ( normal üyeden farksız olacaktır.)

Grup Sahipliğini Aktarma işleminin çalışması için 24 saate açık olunma ve 2 li doğrulama aktivasyonunun 7 gün önceden açılması gerekir.

Grup Sahipliği Aktarma butonuna bastıktan sonra sahiplik grubu alan kişiye başarılı olarak aktarılınca eski yönetici hiç bir şekilde grubu tekrar alamaz veya sizi çıkartamaz...tabi eski grup sahibini atıp atmamak size kalmış ...



emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size yönetici veriyorlar sizde ana kişiyi çıkarıyorsunuz hocam ama dikkat edin mutlaka yöneticiler sekmesine girerek orada tanımlı tüm yöneticileri atın oraya birden fazla tanımlayıp ödemeden sonra geri alma gibi çakallıklar deneyenler olacaktır. Dikkat edin derim
Grup Sahipliği sadece bir kişiye aktarıldığı için diğer yöneticiler hiç bir şey yapamaz. Önemli olan grup sahipliğinin aktarılması grup size devredildikten sonra eski grup sahibi bile hiç bir şey yapamaz.