Tüm Güzel dilekleriniz yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim. Bu süreçte insan biraz manevi olarak kendini sorguya çekiyor. Bu imtihandan rabbimin izni ile çıkacagımıza inancım tam. ilk konuya münkün mertebe gelişmeleri eklemeye çalışacağım. Korkulacak panik yapılacak endişe yapılacak şimdilik bir durum yok. Lakin tedbiri elden bırakmamak gerekiyor.
ALLAH razı olsun hepinizden...