30TL ye çalıntı kredi kartı satın alıp googlede %50 indirim ile reklam çıkmalarını da ekleyelim.
Üyelik tarihiniz 1 ay olmuş, konuma istinaden yazdıgınızında farkındayım, arkadaşlar attı konunuzu girip cevaplamak bizzat istedim, trader geçmişiniz de *********** diye belirtmişler sanırım sizin yaptıgınız iş o yüzden böyle biliyorsunzu burada müşterilerim var benim ve daha önceden de yapmış oldugum referanslarım, ne derler bilirsiniz, karga ekmegi bölünmesin diyerekten gökyüzünde gezen şahinlerden saklanıyor misali. İyi forumlar dilerim.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1076611139
Do-landırıcı diye adam puan göndermiş ama konuyu inceleyerek ödeme yaptığımı anlarsın. Ve müşterilerinin olması önemli değil gönder ekstrende ki codecanyona yaptığın ödemeleri

edit: 1 aydır üyesin diyen arkadaşın 2 aylık üye olması..