Hoş duruyor ama mobil için pek olmamış açılır menüler vs çok büyük ekranı tamamen kaplıyor mobil üzerine az daha çalışılması lazım ayrıca düşünürseniz yada bu konu altında böyle projeye heveslenen olursa ( yazilimkilavuzu.com) var bendede sayabilirim projemizde başarılar dilerim