Hocam bu süreçte ne yaparsanız yapın atamıyor enerjisini. Ben de yakın zamanda aynı şeyleri yaşadım

Fazla dışarda gezdirin yorulsun, ısırdığında da kaçmaya çalışmayın ısırığı canınızı çok acıtmıyorsa hareketsiz durun ısırıp ısırıp sıkılsın kendi bıraksın, ( Benimki acıtacak derecede ısırmıyordu ) oynaması için top gibi oyuncaklar alın onu da her sıkıldığında değiştirmeniz gerekecek. Yiyilebilir oyun kemikleri var, onlarla zaman geçirmesi için onlardan verebilirsiniz. Havlaması da genelde gece dışardan duyduğu sesler olabilir dışarıya çıkarttığınızda direk diplerine ya da ağaç diplerine mesaj bırakıyorsa

Dışardaki köpeklerle zaman geçirmesi gereklidir. Kapalı alanda tutuyorsanız gece ses duymaması için bilgisayardan sakin ritmler açıp dinletmenizi tavsiye ederim. Çok büyük ölçüde havlamasını keser bu. Yani en azından benim denediğim ve daha tecrübeli arkadaşlardan o süreçlerde edindiğim tecrübeler bunlar. Umarım faydalı olur.