öyle deme. Bu ay gelenlerin şahsen benden daha çok mesaj ve ticaret puanı olmuş. Hatta geçen bir arkadaş ticaret puanın benden az onunki de 3-4 filandı önce ödeme dedi
Teknik olarak haklı mı haklı