Dakikada 500 tane yandex üzerinden mail oluşturan Bi program yazdım sizce bu programı satmalı mıyım yoksa oluşturduğum mailleri mi satmalıyım sizlere soruyorum eğer programı satarsam kaç tan satmalıyım?