Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dakikada 500 tane yandex üzerinden mail oluşturan Bi program yazdım sizce bu programı satmalı mıyım yoksa oluşturduğum mailleri mi satmalıyım sizlere soruyorum eğer programı satarsam kaç tan satmalıyım?