Çok geçmiş olsun. Eşiniz ve çocuklarınız varsa o zaman onları daha güvende olabilecek birisine yani annesine bırakabilirsiniz. Bir süre 14 gün o şekilde kendinizi izole etmiş olursunuz. Aynı evin içinde olduğunuz da diğer aile üyelerine de virüs bulaşabilir. Buna çok dikkat edin. Onun dışında işin psikolojik boyutu var. Diğer arkadaşlar da sağolsun. Güzel bilgiler vermişler. Psikolojik olarak kendinizi üzmeyin ve yıpratmayın. . Panik havasına girmeden bu durumu dikkatli ve temkinli olarak karşılayın. Moralinizi ve motivasyonunuzu yüksek tutun. Kendinize çok iyi bakın. Umarım en yakın zamanda bu durumu atlatırsınız ve sağlıklı bir şekilde hayatınıza devam edersiniz. Allah acil şifalar versin.