ProfessorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçenlerde 40 TL ye yaptırdığım scirpt için 2500 tl fiyat çeken arkadaşlar oldu mesajdaki son kısım onlara itafen
40 tl ye script yapanın alnının ortasından öpmek istiyorum