Chiaroscuro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be 2010-2014 yılları ne oynardık gecem gündüzümdü benim darkorbit
iyi oyunlar hocam.
Saolun bende bırakmıştım seneler önce tekrar başlama kararı aldım