neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Baş ağrıları, yorgunluk belirtileri filan bende de var yaklaşık 5 gündür. Ama iş yerinde tek başıma çalışıyorum ve uykusuz kaldığım için düşünmüştüm. Her isteyene test yapıyorlar mı?
Test yaptıracak mısınız?