Virüs öncesinde digiturkplay aldm kredi kartımla. Maçları 2-3 hafta izledim zaten ara verildi. Ancak bunun ödemesini peşin yapmıştık, karta taksitle her ay yansıyor. Bunu iade alma ihtimali var mı? Deneyen oldu mu?