Arkadaşlar laptopun kendi klavyesini kaldırmıştım kendi klavyesi hiçbir şekilde tuşlara basmıyor. Ek usb klavyeleri de üstünden çıkarttım. Fakat yine de bilgisayar kendi kendine sayfanın en altına iniyor. Sayfanın en altında ne varsa onu açıyor. Yardımcı olur musunuz?