Herkese merhabalar öncelikle.İspanyolcaya merak saldım bu sıralar.Şuan temel kelimeleri öğrenmek ve basit cümleler kurabilmek için busuu üyeliği satın aldım.Öğrenmesi kolay bir dile benziyor tabi daha başlangıçta olduğum için olabilir.Fakat her dilde olduğu gibi bana göre öğrenmenin en güzel yolu dili yerinde öğrenmektir.Sonuçta internetten veya burdan aldığım kurslar yetmeyecektir günün sonunda gene türkçe konuşacağım için.

Sorum daha önce yurt dışı dil okullarında eğitim almış kişiler için olacak.Daha önce örnek vermek gerekirse ben ispanyolcayı hiç bilmiyorum birazcık temel bilgiler öğrenip sonra ispanyaya gideyim öğreneyim diyip gitmişliğiniz oldu mu acaba? Böyle bir eğitime çıktıysanız hangi firma ile çıktınız neler tavsiye edersiniz? Şimdiden çok teşekkürler herkese