Hepinizden Allah razı olsun.
Virus tahminim ya 1 metre mesafeden yada havadaki baloncuklardan gecmis olabilir. En son görüştüğüm kisi ile.

Testi herkese yapiyorlar özellikle yakininizda pozitif cikmis birisi var ise. Özel hastanede ucretsiz yapiliyor. Sadece muane ucreti aliniyor.

Bir insan ne kadar üstüne düşerse istemediği sey gelir onu bulurmuş. Maalesef her türlü tebbire rağmen gözle görülemeyen virüs bizede nasip oldu.

Güzel haberleri insallah sizlere buradan paylasmak nasip olur.

Durumumla ilgili gelismeleride firsat buldukca guncellemeye çalışacağım