Hepinizden Allah razi olsun
Geçmiş olsun hocam. Baş ağrıları, yorgunluk belirtileri filan bende de var yaklaşık 5 gündür. Ama iş yerinde tek başıma çalışıyorum ve uykusuz kaldığım için düşünmüştüm. Her isteyene test yapıyorlar mı?
Isyerinde pozitif vaka ciktigini soyledigim icin hemen yaptılar. Ozel hastanede
Genel olarak yaptirmak isteyen herkese yapiyorlardi benim gittigim hastanede.
Tabiki sağlıklı iseniz gitmenizi tavsiye etmem oradaki bulunanlarin çoğu pozitif kisiler