Hayaremska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bişey değil tabiki 10 k dan düşük kişisel hesabı kapatıyorum. mesela fakemi açmıştı birisi 1 satte kapattırdım. rahatsızlık verenhesapları kapatıyorum sadece konuyu da o şekilde açmayı düşünmüştüm aslında
rahatsizlik verdiğini nasil anlacaksinzi?
ben desem şu hesabi kapat, fake mesaj cart curt ayarladim, gerekirse orjinal hesabin fakesini acip sana kapat desem ve kaptsan?
Çok fazla belirsilzk oldugunu dusunuyorum, forum izin vermeyeceğini düşünüyorum.