öyle bişey değil tabiki 10 k dan düşük kişisel hesabı kapatıyorum. mesela fakemi açmıştı birisi 1 satte kapattırdım. rahatsızlık verenhesapları kapatıyorum sadece konuyu da o şekilde açmayı düşünmüştüm aslında
hm anladım, o zaman konu açıp bunu belirtirsenizküçük bir ihtimal izin verebilir yönetim hocam