Hocam forumu bir kenara bırakın, sizce vicdanen bu ne kadar doğru, hani kendi hesabınız 50k oldu diyelim full aktif, sonra birisi bam hesabı kapattırdı düşünceniz ne olur? birazcık empati sadece