Yıllar evvel olan bir olayı anlatayım
O yıllarsa enpara ticari işletme hesabı yok
Bizlere türlü göz boyamalar kalemler defterler ile kandırdılar dediler ki sınırsı eft havale ücretsiz
Aradan 2-3 ay geçti bu sefer bize dediler ki eft merkezi olarak kullanıyorsunuz hesabı kapatıyoruz finans bank (qnb daha almamıştı) geçe bilirsiniz (orada ücretli) bizde hali ile sorduk hani sınırsız idimiz hani rıfkı diye bi animasyon karakteri vardı hani reklamlar ne oldu hepsi bir yalan
Tabii sonra ticari hesap olayı vs gelmiş enparaya ama bize o yıllar bloke de değil direk kapatma yaptılar biz daha o gün geçtik cebteteb e hediyeside powerbank idi ulaşımda %50 iade vs ilk başlarda güzeldi şimdi kampanyaları yok ama hala cebteteb sınırsız eft bugüne kadar ayda ortalama 200-300 eft yaparım bir kere de arayıp neden bu kadar eft diye sormadılar
Gerçeği bilin istiyorım enpara aslında o kadar da iyi bir bankacılık zamanında yürütmedi