haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Covid-19 dolayısıyla çoğu banka şu anda havale ve eft ücreti almıyor hocam.
bircok banka derken garanti bankası 7 lira alıyordu enson kullanırkende alıyordu