Herkese merhaba arkadaşlar başıma 1-1.5 ay önce gelen ilginç bi o kadar da düşündürücü olayı sizle paylaşmak istedim 4-5 ay önce forumdan ticaret yaptığım bir arkadaş yanlışlıkla hesabıma 510 TL gönderdi. Sabah uyandığımda gözümü açar açmaz görünce şaşırdım adsense ödemeleri erken mi yaptı diye düşündüm hesabıma girince göndericinin ismini görünce forumdaki arkadaş olduğunu farkettim arkadaşın numarası hala duruyordu wp den mesaj attım hocam hayırdır yanlış mı oldu diye arkadaştan gelen mesaj ise şuydu "Adaş günaydın gece transferi yanlışlıkla sana yaptım saat geçti uyumuşsundur diye rahatsız etmedim geri transfer yaparmısın ?" Bende sorun yok diyerekten 510 TL yi tekrardan arkadaşa gönderdim Tesekkur etti aradan 15 dakika geçti yine bir para transferi geldi aynı arkadaştan bu sefer açıklama da şu yazıyordu "Transfer ücretini unuttum kusura bakma" ve hesabima 516 TL geldi wp den arkadasa yazdim hocam bu ne diye gelen cevap ise "Adaş yanlış attik transfer ettin transfer ücretini atiyim bari" dedi. Bende eyw gerek yoktu diyerekten 510 TL arkadaşa tekrar transfer ettim. Az önce bi arkadaşla ticaret yapıyordum ibani kontrol edelim yanlış kisiye gitmesin diyince aklıma geldi sizle paylaşmak istedim.
Böyle garip komik ve güvenilir şekilde başımıza gelebileceği tek yer R10 ve üyeleri sanırım 😀