Genel olarak şirket olarak prensibimiz bellidir. İlk ödeme alınır sonra iş veya hizmet teslim edilir. Ben iki tarafta olsa ilk ödeme talep ederdim. İki kişinin yerinde olsak eğer 10 yıllık üyeliği olup zombi olan üyelikler de çıkabiliyor. Traderinde sahtesini atabiliyorlar. En iyisi aracı güvenilir biriyle işlemi halletmek olur.