Merhaba,
Az önce bir diyalog yaşadığım arkadaş bana ulaşmış ticaret için 500 1000 küsür civarıaı arkadaşın 13 trade puanı var 1 aylık üye ve benim yaklaşık 2 yıllık fakat öncelerde fazla ticaret yapmadığım için son 1 ayda aktif olarak ticaret yapmaya başladım 9 trade puanım var.
Siz olsanız hangisine güvenirdiniz?
"1 ay üye olmuş bir insanın sizden çok işlevi ve puanı varsa dönüp bir bakın kendinize" diye bir diaglog kurdu şuan ödemeyi almadan ticareti gerçekleştiremiyeceğimizi söyleyince sanırım engellemiş.