Hocam şuan puanım 400 lerde sicilim bozuk değil mi? Yada kara listede değil miyim?
Bu 400 puanla Esnaf kredisine başvurdum Halkbankta kesin red yiyeceğim
hocam sen ne diyon ya 400 nedir çok az malesef. benim 1300 puanım var gelirim 6000 yin de kredi çıkmıyor puanım sanırım 1350 lilerde.
ama esnaflık konusunda bilgim yok oişler farklı yürüyor olabilir.