Hesabı devretmeyecek ise bu zaten yasak diye biliyorum. Öyle olsa birisi gidip tüm temaları alır forumda dağıtır zaten. Ek olarak hesabı almazsanız yaşanacaklar;
- Panelde lisans girmenizi isteyen bir uyarı hep varlığını koruyacak. (Lisans = Wordpress'in Themeforest ile bağlantı kurması)
- Güncellemeleri alamayacaksınız. Güncellemeler için hesaba erişmeniz gerekli. Otomatik güncellemeler de aynı şekilde devre dışı olur.
- Bir sorun yaşarsanız muhatap bulamazsınız çünkü temaya sahip değilsiniz.