thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef yoktu




Yok hocam
Çok iyi hocam hayırlı olsun bugün bana da bi sitem için red geldi temayı özelden paylaşır mısınız mümkünse yoksa sorun değil